Potřebujete pomoc nebo informace a nevíte přesně na koho se obrátit?
Kontaktujte násNetýká se absolventů (viz "Výstupní list").
V souvislosti s novelou zákona č.111/1998 Sb. o vysokých školách, bylo dne 24. 6.2013 přijato Opatření rektora č. 14/2013 „Podrobnosti o evidenci uznané doby rodičovství Univerzitou Karlovou a o žádostech o tuto evidenci“. Vzhledem k tomu, že evidence uznané doby rodičovství probíhá výhradně na základě podané žádosti (ustanovení čl. 6 odst. 3 Opatření rektora č.14/2013), je nutné, aby si osoby, kterým započala uznaná doba rodičovství před nabytím účinnosti tohoto opatření rektora, podaly žádost o evidenci uznané doby rodičovství. To se týká i osob, které již mají přerušené studium z důvodu těhotenství, porodu či rodičovství. Žádost doporučujeme podat i v případě, že v souvislosti s rodičovstvím v současné době nežádáte žádné změny ve Vašem studiu. Budete-li však evidování, budete moci uplatnit uznanou dobu rodičovství kdykoliv v budoucnu.
Žádost se podává prostřednictvím studijního oddělení.
ŽÁDOST O POVOLENÍ K VÝJEZDU NA ZAHRANIČNÍ STÁŽ
Zde naleznete všechny materiály týkající se dodatkové dovolené zaměstnanců 1. LF UK.
Zde naleznete ke stažení formulář dohody o pracovní činnosti včetně příloh a potvrzení
Max. průměrný rozsah prac. doby v týdnu je:
Při skončení dohody o pracovní činnosti se dostavte na personální odd. za účelem vydání potvrzení o zaměstnání.
Zde naleznete ke stažení formulář dohody o provedení práce a přílohy.
Sjednaný rozsah práce v hodinách může být uzavřen na max. 300 hodin v jednom kalendářním roce. Do rozsahu práce se započítává také doba práce konaná zaměstnancem pro zaměstnavatele t.j. celou Univerzitu Karlovu (UK) v témže kalendářním roce na základě jiné dohody o provedení práce.
Při zúčtování odměny (odměn z více dohod o provedení práce u UK) přesahující částku 10.000,- Kč v měsíci je zaměstnanec účasten pojištění ve smyslu § 7a zák. 187/2006 Sb.
Při skončení dohody o provedení práce se dostavte na personální odd. za účelem vydání potvrzení o zaměstnání.
V příloze je návrh textu dohody o odpovědnosti k ochraně hodnot. V bodě II. dohody je nutné konkretizovat hodnoty, které jsou svěřeny zaměstnanci k vyúčtování, za které se považují hotovost, ceniny, zboží, zásoby materiálu nebo jiné hodnoty, které jsou předmětem obratu nebo oběhu, s nimiž má zaměstnanec možnost osobně disponovat po celou dobu, po kterou mu byly svěřeny. Návrh dohody posílá pracoviště v elektronické podobě ekonomovi fakulty, příp. vedoucí hospodářského oddělení.
V souvislosti s Opatřením tajemnice č. 2/2012, kterým se vydává Metodický pokyn k vykazování evidence pracovní doby na 1. LF UK uveřejňujeme formuláře, který mohou nahradit knihu příchodů a odchodů (s uvedením vzorového řádku), a to i pro dvě místa výkonu práce (Vestec a Praha).
V příloze naleznete formulář pro přijetí do pracovního poměru. Podklady pro vyplnění údajů o rizikových faktorech, jejich míře a kategorii. (Jedná se o přílohu č. 2 Opatření děkana č. 12/2015, vyhledaná a vyhodnocená rizika na jednotlivých pracovištích
1. LF UK. Pro úplnost je přiložena i příloha k nařízení vlády č. 432/2003 Sb.).
Do položky ostatní rizika může patřit např. manipulace s tlakovými lahvemi, práce s elektrickým nářadím, práce ve výškách, fyzická námaha, řízení vozidla u řidičů rezidentů, atd.
V příloze naleznete formulář "Návrh na uzavření dohody o provedení práce nebo dohody o pracovní činnosti". Tento formulář je potřeba vyplnit před uzavřením DPP nebo DPČ v případě, že půjde o výkon práce v rizikovém prostředí.
V příloze naleznete podklady pro vyplnění údajů o rizikových faktorech, jejich míře a kategorii. (Jedná se o přílohu k nařízení vlády č. 432/2003 Sb., a vyhledaná a vyhodnocená rizika na jednotlivých pracovištích 1. LF UK.)
Do položky ostatní rizika může patřit např. manipulace s tlakovými lahvemi, práce s elektrickým nářadím, práce ve výškách, fyzická námaha, řízení vozidla u řidičů rezidentů, atd.
Zde naleznete formulář pro účastníky II. pilíře Oznámení poplatníka daně z příjmů ze závislé činnosti a z funkčních požitků o účasti na důchodovém spoření i s poučením.
Zde najdete popisy pracovní činnosti pro akademické pracovníky - AP1, AP2, AP3, AP4, L1, L2 a vědecké pracovníky VP1, VP2, VP3. Rovněž zde naleznete prázdný formulář popisu pracovní činnosti pro ostatní zařazení - instruktor výuky, sekretářky, knihovnice, laborantky aj. Konkrétní popis pracovní činnosti musí odpovídat dané třídě profese (sloupec C) dle katalogu prací a název druhu práce musí být přechýlen. Katalog najdete zde:
Formulář naleznete v příloze.
Pro účely lékařských prohlídek je určen formulář https://odkaz.lf1.cuni.cz/lekarska-prohlidka, s jehož trojím vyhotovením se zaměstnanec na prohlídku dostaví. Vyplnění formuláře je povinen zabezpečit (nejčastěji prostřednictvím zaměstnance) a podepsat vedoucí zaměstnanec pracoviště v oddílech A) a B). Bez řádného vyplnění formuláře a podpisu vedoucího pracoviště není možné prohlídku uskutečnit. Pro vyplnění formuláře je nutný přístup do CAS.
Po provedení prohlídky dodejte podepsaný formulář na personální odd.
V příloze najdete informaci týkající se příplatku za práci ve ztíženém pracovním prostředí, přílohu č. 9 k Nařízení vlády č. 178/2001 Sb., v platném znění - tj. č. 441/2004 Sb. a formulář návhu na přiznání příplatku ke mzdě za práci ve ztíženém pracovním prostředí.
S účinností od 1. 1. 2017 činí tento příplatek 1.100,- Kč měsíčně při celém úvazku.
Zde naleznete formulář Předběžné registrace žádosti o příspěvek na úroky z úvěru na bytové potřeby a formulář Žádosti o příspěvek na úroky z úvěru na bytové potřeby ve smyslu Opatření děkana č. 13/2006, v platném znění.
V souvislosti s Opatřením tajemnice č. 4/2007, kterým se vydává směrnice o poskytování příspěvků na stravování zaměstnanců, dle článku III. "Přiznání a úhrada" bod 1., uplatní zaměstnanec osobně nebo prostřednictvím zaměstnance pověřeného vedoucím pracoviště požadavek na příspěvek na stravování. V příloze naleznete formulář a oznámení o hodnotě stravenek a způsobu realizace hrazení.
Zde naleznete ke stažení formulář pro rozvázání pracovního poměru dohodou.
Zde naleznete výkaz přesčasových hodin (případně práce nad sjednanou kratší pracovní dobu). Při sjednané kratší pracovní době zaměstnance je prací přesčas práce přesahující stanovenou týdenní pracovní dobu zaměstnavatele (to zn., že při stanovené 40 hodinové týdenní pracovní době je prací přesčas až 41. hodina). Při práci nad sjednanou kratší týdenní pracovní dobu vyplňujte pouze první čtyři sloupce, tj. po sloupec "Počet hodin vč. přestávek v práci".
V příloze naleznete v souladu se zněním Prac. řádu formulář zápisu o předání pracovního místa/funkce, jehož přílohou se požaduje (vše ve dvojím vyhotovení):
1. organizační řád pracoviště
2. rozpočty provozních a mzdových prostředků a stav jejich čerpání
3. personální problematika pracoviště - mzdová inventura, přehled prac. úvazků, délky prac. poměrů
4. soupis investičního majetku z odd. správy majetku děkanátu 1. LF UK spolu s protokolem o předání
5. rozpracované pracovní úkoly
6. předání klíčů a razítek (otisky)
7. příp. předání dokumentace o jiných skutečnostech, které by mohly mít vliv na řádný výkon práce zaměstnance na prac. místo nastupujícího
Zde najdete formulář pro žádost o poskytnutí volna z důvodu jiných úkonů v obecném zájmu podle § 203, odst. 2, písm. f) zákoníku práce. Vyplněný formulář prosím zasílejte ve dvojím vyhotovení na personální oddělení. Problematiku upravuje čl. II. Opatření děkana č. 1/2007.
Ceník tonerů platný od 19.10.2016 do 15.10.2018.
Formulář cestovního příkazu platný od 1. září 2016.
Zde naleznete formulář drobného vydání.
Zde naleznete formulář požadavku na objednávku.
Plná moc k převzetí prostředků v pokladně.
Formulář ke stažení ve formátu XLS.
Zde naleznete formulář přílohy pro použití AUV při služební cestě.
Příloha k faktuře - členství ve společnosti.
Příručka ke společnému slovníku pro veřejné zakázky (CPV)
Informace o CPV kódech – webové portály:
http://eur-lex.europa.eu/
http://www.isvz.cz/isvz/
http://simap.europa.eu/codes-
Nejčastější CPV kódy používané v žádankách VERSO najdete v příloze
Smlouva o cestovních výdajích
Zde naleznete vzor fomuláře "Záznam o provozu vozidla osobní přepravy". Povinnost vyplnit tento formulář vyplývá z opatření děkana č. 7/2007 o poskytování a účtování cestovních náhrad při pracovních cestách, příloha č. 1 odst. 5.
V příloze též naleznete pro názornost vzor vyplněného formuláře.
Formuláře potřebné k žádosti o vyjádření či souhlas Etické komise VFN.
Vyplňují se nově pouze formuláře "Žádost o schválení projektu pokusů" a "Netechnické shrnutí projektu".
Přílohy žádosti:
a) netechnické shrnutí projektu pokusů,
b) doložení kvalifikace (kopie osvědčení o odborné způsobilosti) vedoucího a zástupce vedoucího projektu pokusů
c) veterinární podmínky pro provádění pokusů na pokusných zvířatech stanovené příslušnou krajskou veterinární správou v případech uvedených v jiném právním předpise (zákon č. 166/1999 Sb., vet. zákon). Netýká se fakultních řešitelů. Mimofakultní řešitelé musí žádat MěVS o stanovení těchto podmínek (termín vyřízení je do 30 dnů)
Upozornění pro žadatele o schválení projektů pokusů, aby neopomněli při žádostech o grantové projekty zahrnout do finančních požadavků také dostatečné množství prostředků na laboratorní zvířata.