Potřebujete pomoc nebo informace a nevíte přesně na koho se obrátit?
Kontaktujte násV souvislosti s vyhlášením nadnárodní výzvy partnerství PerMed, partnerství THCS a partnerství ERDERA bude uspořádán webinář, který se uskuteční 12. prosince 2025 od 10.00.
Cílem webináře je informovat o podmínkách pro zapojení českého uchazeče do výzev, povinných přílohách a dalších dokumentech. Webinář je určen zejména pro vědeckou komunitu a projektové manažery/manažerky, v jejichž zájmu je dozvědět se více o podmínkách a pravidlech vedoucích k zapojení do vyhlášených nadnárodních výzev.
Program webináře:
10.00 Stručné představení partnerství THCS a informace o výzvě Access to Care 2026
10.30 Stručné představení partnerství PerMed a informace o výzvě CARMEN2026
11.00 Stručné představení partnerství ERDERA a informace o 2. nadnárodní výzvě
V případě všech tří výzev budou diskutována následující témata:
12.00 Otázky a odpovědi
Ukončení ve 12.30.
Účast na webináři, prosíme, potvrďte na e-mailu partnerstvi@azvcr.cz nejpozději do 10. 12. 2025, do e-mailu uveďte jméno, příjmení, instituci a e-mailový kontakt, na který bude den před webinářem zaslán link pro přihlášení (prostřednictvím MS Teams). Registrační e-mail lze případně zaslat i hromadně.
V případě jakýchkoli dotazů využijte kontaktní adresu partnerstvi@azvcr.cz.
Mgr. Kamila Kábeleová
vedoucí grantového oddělení 1. LF UK