1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy Univerzita Karlova
Zajímá vás, co se děje na fakultě? Přihlaste se k odběru bulletinu Jednička.

Pomůžeme vám

Potřebujete pomoc nebo informace a nevíte přesně na koho se obrátit?

Kontaktujte nás

Vysoutěžené komodity pro kmenovou činnost zadavatele 1.LF UK

Uzavřené rámcové a kupní smlouvy s postupným plněním a způsob objednávání (odkazy se pravidelně aktualizují, pro své požadavky ve VERSO používejte vždy aktuální xls tabulku z těchto intranetových stránek):

I. DODÁVKY

UPOZORNĚNÍ! - V případě nezbytné (skutečně nezbytné) potřeby požadovat nevysoutěžené komodity, vždy svůj požadavek ve VERSU, prosím, neslučujte s požadavkem na vysoutěžené komodity, které jsou uvedeny v rámcové smlouvě. Děkujeme. Pokud je tedy Váš požadavek stejné povahy plnění jako vysoutěžené položky, a není uveden v níže uvedené tabulce a smlouvě a jedná se o pravidelný nákup (pravidelnou povahu) nebo trvající dodávku, vytvořte samostatný požadavek ve VERSU. Objednávka Vám bude vytvořena v 2. polovině roku, neboť další dodatky budou uzavírány až na podzim tohoto roku.

Pokud se nejedná o stejnou povahu plnění, ani o pravidelnou a trvající dodávku, rovněž vytvořte samostatný požadavek ve VERSU a neslučujte s požadavkem na vysoutěžené komodity. Objednávka Vám bude vytvořena správcem rozpočtu co nejdříve, a zboží Vám bude dodáno dle zvyklostí dodavatele.

Upřednostňujte firmy s náhradním plněním v případech nevysoutěžených komodit.

Pozor, drogistické zboží, prosím, objednávejte jen ze smlouvy odst. d), která je k tomu uzavřena, a ne ze smlouvy odst. a) na dodávku kancelářských potřeb. Děkujeme.

Pro vyhledávání položek v xls tabulkách lze využít klávesovou zkratku "CTRL" a písmeno "F".

a) Kancelářské potřeby - č. smlouvy 2017K-0001 (náhradní plnění)- od 1.2.2017 do 31.1.2019

Smlouvu a seznam zboží naleznete ZDE. Dodatek č. 1 účinný od 21.4.2017 naleznete ZDE. (NOVÉ)
Způsob objednávání naleznete ZDE , Seznam zboží v xls. (včetně dodatku) naleznete ZDE ,
Odkaz na webové stránky naleznete ZDE ,

Katalog str.1-36 ZDE  papír, balicí potřeby, bloky 

Katalog str.37-90 ZDE třídění a archivace

Katalog str. 91-126 ZDE psací potřeby, lepení a korekce

Katalog str. 128-176 ZDE prezentace, kancelářské potřeby

Katalog str. 178-228 ZDE kancelářská technika, drogerie 

Katalog str. 230-240 ZDE nápoje a pochutiny

b) Tonery   -   č. smlouvy 2016K-0011 (náhradní plnění) - od 19.10.2016 do 15.10.2018
Smlouvu a seznam zboží naleznete ZDE. Dodatek č.1 účinný od 25.4.2017 naleznete ZDE. (NOVÉ)
Způsob objednávání naleznete ZDE
Seznam zboží v xls. (včetně dodatku) naleznete ZDE

c) Výpočetní technika (PC, NB, monitory a tiskárny)  -   č. smlouvy 2016K-0012 - od 16.11.2016 do 30.4.2018 

  • Smlouvu naleznete ZDE.  
  • Seznam zboží a způsob objednávání naleznete ZDE.
  • Průvodní dopis naleznete ZDE


d) Drogist. zboží, úklid. a čistící prostředky-č.smlouvy 2017K-0003(náhradní plnění)-od 1.3.2017 do 30.6.2019

  • Smlouvu a seznam zboží naleznete ZDE. (NOVÁ SMLOUVA)
  • Způsob objednávání naleznete ZDE.
  • Seznam zboží v xls naleznete ZDE. (provedena oprava)

Sleva 5% poskytnuta na další zboží neuvedené v xls tabulce.


e) Dodávka podestýlky pro laboratorní zvířata - č. smlouvy 2016K-0002 - od 10.5.2016 do 9.5.2018

  • Smlouvu a seznam zboží naleznete ZDE. 
  • Způsob objednávání naleznete ZDE.

f) I. Dodávky diety (krmiva) pro laboratorní potkany - č. smlouvy 2016K-0007 - od 15.7.2016 do 14.7.2018 

  • Smlouvu a seznam zboží naleznete ZDE 
  • Způsob objednávání naleznete ZDE

g) II. Dodávka diet (krmiva) pro laboratorní myši a potkany - č. smlouvy 2016K-0008- od 9.8.2016 do 1.8.2018 

  • Smlouvu a seznam zboží naleznete ZDE
  • Způsob objednávání naleznete ZDE

 

h) Rámcová smlouva o poskytování licencí - zajištění softw. licencí kanc. program. vybavení a operačních systémů pro PC užívaných na UK - od 14.2.2017 do 30.9.2019

  • Způsob objednávání naleznete ZDE 
  • Hlavní rámcovou smlouvu naleznete ZDE, dílčí smlouvu 2017X -  0015 naleznete ZDE

 

II. SLUŽBY

a) Pojištění majetku a odpovědnosti za škodu/újmu 1.LF UK - č. sml. 2016X-0089 - od 1.3.2017 do 29.2.2020

b) Provádění pravidelné údržby a oprav vzduchotechnických a chladicích zařízení, včetně MaR - č.sml. 2015L-0046 - od 1.12.2015 do 30.11.2018

c) Provádění úklidových služeb v objektech Kateřinská 32-Na Bojišti 3, U Nemocnice 4 - č.sml. 2015L-0064 od 1.1.2016 do 30.4.2018

d) Servis, údržba a rozvoj finančního informačního systému-aplikačního SW iFis - č.sml. 2016X-0100 od 1.1.2017 do 31.12.2017

e) Právní a konzultační služby poskytované advokátem - č.sml. 2016X-0102 od 1.1.2017 do 31.12.2017

f) Odborné zajištění poradenství pro zadávání veřejných zakázek advokátem - č.sml. 2016X-0101 od 1.1.2017 do 31.12.2017

g) Přeprava těl zemřelých pro vědu, výzkum a výuku - č.sml. 2015L-0023 od 1.5.2015 do 30.4.2019

h) Servisní zabezpečení optických kabelů v datové síti LAN 1. LF UK - č.sml. 2017L-0018-aktivní od 1.7.2017

i) Zajištění technické podpory a servisního zabezpečení aktivní části infrastruktury datové sítě 1. LF UK-č.sml. 2017L-0019-aktivní od 1.7.2017

           

                V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat http://www.lf1.cuni.cz/ovz

Hodnocení: spravovat