Dobíjení kreditu
pro tisk a kopírování na strojích potřebujete kredit, který si můžete dobít bezhotovostně platební kartou přes WebPay po přihlášení na stránku https://myq.lf1.cuni.cz, nebo hotovostně na dobíjecím automatu umístěném v chodbě UVI - U Nemocnice 4
Správa tiskových úloh MyQ
Na adrese https://myq.lf1.cuni.cz můžete po přihlášení vaším uživatelským jménem a heslem (stejné jako do SIS/CAS) sledovat a mazat své úlohy.
Tisk z PC
Po poslání tiskové úlohy z PC na tiskárnu (tiskárna MyQ) je úloha zařazena do fronty, kde setrvá až do chvíle, kdy přijdete k tiskárně a povolíte tisk přiložením studentského průkazu – úlohu je možné si vyzvednout u kterékoliv tiskárny.
Tisk je plně samoobslužný. Tiskovou úlohu si může vyzvednout jen uživatel, který ji poslal na tisk. Úlohy se ve frontě archivují 48 hodin.
Tisk přes webové rozhraní
Nově můžete soubor (ve formátu: pdf, bmp, doc, docx, jfif, jpe, jpeg, jpg, mime, odp, ods, odt, png, ppt, pptx, tif, tiff, txt, xls, xlsx) nahrát přímo ze svého notebooku, mobilního telefonu nebo tabletu na stránce https://myq.lf1.cuni.cz. Pro přihlášení do systému je stejné heslo jako do SIS/CAS. Soubor se vytiskne celý, nelze omezit počet stran! Lze nastavit barevný/černobílý tisk, jednostranný/oboustranný tisk a počet kopií.
Tisk z mobilních zařízení
Pro tuto funkci je nutné mít mobilní zařízení se systémem Android nebo Apple. Nastavení aplikace provedete vyfocením QR kódu na kterékoliv tiskárně.
Stažení aplikace pro Android ZDE
Stažení aplikace pro Apple ZDE
Tisk z USB
Lze tisknout dokumenty ve formátu PDF a JPG. Pro ukládání scanu je třeba, aby byl souborový systém na flash disku ve formátu FAT32.
Skenování
Na strojích je možné i skenovat. Skenovat můžete buď na flash disk nebo do e-mailu, který máte nastavený v CAS. Při skenování do emailu soubor menší než 8MB přijde jako příloha emailu, větší soubor jako odkaz ke stažení.
Reklamace a vrácení nevyčerpaného kreditu Je možné po celou dobu studia. Po ukončení studia si zůstatek vyberte co nejdříve, nejpozději však 1 měsíc po SZZK. Kredit se vrací převodem na účet, na základě vyplněného formuláře. Vyplněný, podepsaný a naskenovaný formulář pošlete na adresu support@dcz.kyocera.com
V případě jakýchkoli technických problémů kontaktujte OVT na email: tech@lf1.cuni.cz
Hodnocení: (hodnotili 2 uživatelé)
tohle není dobrédrobné nedostatkydobrývelmi dobrývynikajícíděkujeme za Vaše hodnoceníspravovat