Otázka č. 1: Pro vývoj mentálne retardovaného dítete je nejlepší | | |
|
Otázka č. 2: Specifické vývojové poruchy školních dovedností jsou zpusobeny | | |
|
Otázka č. 3: Rodinné prostredí má nejvetší význam ve veku | | |
|
Otázka č. 4: Pro lécbu enurézy je vhodný | | |
|
Otázka č. 5: Schizofrenie v detství | | |
|
Otázka č. 6: U hyperkinetických detí jsou vhodné tyto výchovné prístupy | | |
|
Otázka č. 7: Mezi charakteristiky hyperkinetického syndromu pri poruchách soustredivosti u detí nepatrí | | |
|
Otázka č. 8: Diagnóza specifické poruchy osobnosti je v detství | | |
|
Otázka č. 9: Elektivní mutismus se vyskytuje zejména u detí | | |
|
Otázka č. 10: Hyperkinetické deti mají obvykle | | |
|
Otázka č. 11: Prognostický význam emocních poruch v detství je: | | |
|
Otázka č. 12: Potreba citove a výchovne stálé osoby pro zdárný duševní vývoj dítete je nejvýraznejší ve veku | | |
|
Otázka č. 13: K tikovým projevum patrí | | |
|
Otázka č. 14: K hyperkinetickému syndromu nepatrí | | |
|
Otázka č. 15: Separacní úzkostná porucha v detství se projevuje | | |
|
Otázka č. 16: Duvodem prijetí dospívajících na záchytnou stanici je nejcasteji | | |
|
Otázka č. 17: Jestliže díte koktá, je vhodné zacít lécbu | | |
|
Otázka č. 18: Depresívní syndrom v detství se nevyskytuje pri | | |
|
Otázka č. 19: Citová deprivace v útlém detství zpusobuje | | |
|
Otázka č. 20: Mezi príznaky Kannerova autismu patrí | | |
|