1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy Univerzita Karlova

KONTAKTY:
Oddělení výpočetní techniky
1. LF UK

Kateřinská 32
121 08 Praha 2
tel.: 2 2496 4100
fax. 2 2491 7226

vedoucí

RNDr. Čestmír Štuka, Ph.D., MBA

tel.: 2 2496 4102


sekretariát
Lucie Novotná
tel.: 2 2496 4100

správa sítí
Ing. Jaroslav Mrkvička, CSc.
Ing. Radek Vávra
Bc. Petr Hubal
tel.: 2 2496 4316

správa databází
Ing. Hana Mezuliáníková
tel.: 2 2496 4303

správa www
Ing. Josef Martiňák
tel.: 595 173 836

správa HW
Martin Pavlíček
tel.: 2 2496 4101

správa serverů
Ivan Pešek, DiS
tel.: 2 2496 4101

podpora e-learningu a testování
Tomáš Nikl
tel.: 2 2496 4162
Lukáš Kejha
tel.: 2 2496 4416
Zuzana Džupinková
tel.: 2 2496 4397

správa přístupových systémů
Roman Patočka
tel.: 2 2496 4122
josmart| tisk | spravovat

Máte problém s odesíláním pošty?

Nelze odeslat poštu - Chyba serveru: 553


Zprávu nelze odeslat, protože jeden z příjemců byl serverem odmítnut. Adresa odmítnutého příjemce je helpdesk(zavináč)seznam.cz. Předmět 'Pokus', Účet: 'pop3.seznam.cz', Server: 'smtp.seznam.cz', Protokol: SMTP, Odezva serveru: '553 sorry, that domain isn't in my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)', Port: 25, Zabezpečení (SSL): Ne, Chyba serveru: 553, Číslo chyby: 0x800CCC79


Tato závada může mít několik příčin:


1. Nemáte ve svém poštovním programu aktivováno ověřování uživatelského jména a hesla na serveru odchozí pošty (SMTP). Pro kontrolu či aktivaci v programech MS Outlook, MS Outlook Express a The Bat! můžete použít následující postupy:


MS Outlook Express:
- spusťte poštovní program
- klikněte na "Nástroje" (v nabídce umístěné v horní části obrazovky)
- v rolovacím menu klikněte na "Účty"
- vyberte svůj účet na Seznamu
- klikněte na tlačítko "Vlastnosti"
- vyberte záložku "Servery"
- pod nadpisem "Server odesílané pošty" zaškrtněte "Server vyžaduje ověření"
- klikněte na tlačítko "Nastavení..."
- vyberte "Přihlašovat se jako"
- vyplňte uživatelské jméno a heslo
- zkontrolujte, zda je zaškrtnuto pole "Zapamatovat heslo"
- klikněte na "OK"
- klikněte na "Zavřít"


MS Outlook:
- v menu "Nástroje" vyberte "účty elektronické pošty"
- objeví se nové okno nadepsané "Účty elektronické pošty"
- označte volbu "Zobrazit nebo zrušit existující účty elektronické pošty" a klikněte na "Další"
- v seznamu stávajících e-mailových účtů vyberte ten, u kterého chcete provést změnu, a stiskněte tlačítko "změnit"
- stiskněte tlačítko "další nastavení"
- přejděte na kartu "server pro odchozí poštu"
- zaškrtněte pole "server pro odchozí poštu (SMTP) požaduje ověření" a ujistěte se, že máte označenu volbu "použít stejné nastavení jako pro server příchozí pošty"
- klikněte na "OK"
- klikněte na "Další"
- klikněte na "Dokončit"


The Bat!:
- klikněte na "Účet"
- vyberte "Nastavení
- v levém menu vyberte "Přenos"
- pod kolonkou "Odesílání zpráv (protokol SMTP)" klikněte na tlačítko "Nastavení ověření..."
- zaškrtněte "Použít heslo při přihlašování na SMTP server"
- klikněte na tlačítko "OK"
- opět klikněte na tlačítko "OK"


2. Tato funkce je v poštovním programu správně nastavena, ale je blokována v rámci vaší lokální sítě či u poskytovatele Internetu. V takovém případě je třeba kontaktovat Vašeho správce sítě nebo poskytovatele Internetu. (Některé sítě mají definován vlastní SMTP server a vyžadují, aby jej jejich zákazníci využívali.)


Za obsah této stránky odpovídá: Oddělení výpočetní techniky . počet zobrazení: 9549 poslední aktualizace: 03.12.2012
Hodnocení: (hodnotilo 5 uživatelů) Kliknutím na tento odkaz upozorníte autora, že jeho článek už zřejmě není aktuální.
zavřít